minikada10 valla aynı benim bebeğimi anlattın sanki şuan 80 günlük 2 ay boyunca gece kafama yastık değmeden sabahın olduğunu bilirim okadar zorki 5 tane doktora gittik hepsinin dedikleri yapacak bir şey yok ağlayacak dediler inşallah 3 aylik olunca geçer diye dua ediyorum ama pek umudumda yok açikcasi