Gozdekaya43 Herkese merhaba kızımın normalde bağırsakları çok çalışırdı en az 2 ama bugünlerde 4 kaka dolu dolu yapıyor ishal gibi değil ama cıvık tabi sizce neden olabilir başka ağrısı falanda yok 3 yaşında kızım
Yasemin158 Gozdekaya43 bizde de öyle 17 aylik burda bi yorumda okudum çölyak felan olabilir denmiş ama doktora gidemedik daha