BaloglumM adaçayı östrojen salgıladığı için çocuklarda vermeyin diyorlar özellikle erkeklerde.onun yerine ıhlamur verin eğer çok sıkıntı olmuyorsa bekleyin bizim 4 gün oldu hala yapmadı bakalım ne zaman yapacak.kimyon da olur.ebe Ayşen’in videosu var YouTube dam bi bakın orda bebeği tutuş şeklinde de deniyorum o zaman da gaz çıkarıyor.backalarından tutup çiş yaptırır şekilde sallıyorsunuz☺️Bisiklet hareketi de iyi geliyor bazen☺️Umarım yardımcı olur