1 aylık bebeğim var gece 2-3 saatte bir emziriyorum her emzirmeden öncede mutlaka altını değiştiriyorum. Ama alt değiştirirken ortalığı yıkıyor. Uyandığı için de daha aktif emiyor. Sonradan farkettim bugünde doktor dedi gece bez değiştirmeyin uyanmasın dedi. Kaka harici gerek yok dedi krem sürün çiş değmesin diye dedi. Düşündüm reklamlarda gece boyu sızıntı yapmaz falan diyor, demek ki herkes öyle yapıyor. Siz nasıl yapıyorsunuz bu işi? Pişik olmasın da derdim. Bi de kız çocuğu