hayalperest2310 mmomyyy bendeki hışırtısız pamuklu olan 4 yıl önce almıştım hatırlamıyorum markasını ama uygun zaten alıp deneyin farketmiyo yoksa
aven safiyecanan hepimizin aldığı marka farklı hepimizin vücut çalışma sistemi farklı öyle değil mi bende kullanamadım malesef eski usul devam kılıf değiştir dur
ASnowflake mmomyyy ben kullanıyorum daha önce almadığım için çok pişmanım eşim acayip terleyen biri ve yastıkları her gün yıkamak gerekıyor o derece terler kafadan benim için kurtarıcı oldu bunu yıkamak kurutmaz yastık yıkamaktan kolay
mmomyyy ASnowflake sorma canım benim eşimde öyle bide bebeğimde öyle artık şart oldu. Peki hangi kumaş sizin muşambalaı mı yoksa kapitone mi