ysen Kızlar merhaba bebeğimin bezinde ön kısmında hafif pembemsi bi kan vardı bunu yaşayan oldu mu neden dolayı olabilir çok tedirgin oldum bilgi verir misiniz bana
Kbranr5 ysen bizim de ilk doğduğunda vardı götürdük hemen acile bir şey yapmadılar beslenmesi yetersizmiş sık sık besleyin demişti doktor. Fotoğrafla birlikte siz yine de gösterin
Luthientr Büyük ihtimalle o kan değil. Yenidoğanda beslenme az olduğumdan öyle renk idrarda görülüyor. Fotosunu çekin doktorunuza atın
ysen Luthientr devlet takipliyim o şekilde imkanım yok gidicem acile zaten ama bu süreçte yaşayan var mı onu öğrenmek istedim
ygzzmom Kan değilde bir şey kristali deniyor ona benim oğlumda da oldu yeterince beslenmedigi için sivi eksikliğinden idrarin rengi öyle oluyor sutunuzu arttırmaya çalışın biz bir süre mama takviyesi kullandik geçti
ygzzmom ysen yetersiz beslenmeden sarılık olabilir gece boyu uyanmadan uyuması da bunu gösteriyor en geç 2 saatte uyandırıp emzirin sutunuz az ise mamayla desteklenmesi gerekebilir doktor kilo alımına bakarak size söyler zaten
ysen Kbranr5 peki ekstra birşey yaptınız mı beslenme için peki çünkü sütüm varda dün gece hiç uyanmak istemedi çok zor emzirdim bu süreci nasıl atlatırım
Kbranr5 ysen eğer kız bebek olduğu için değil beslenemediği içinse bol bol emzirin uyandırmaya çalışın. Geçecektir gönlünüzü ferah tutun 🌸
kuzeyyy07 ysen biz hastanede kalırken oldu direk hemşireyi çağırdı k. O da daha sütün az geldiği için tam doymuyor o yüzden öyle dedi. Ertesi güne sütüm tamamen gelince bir daha olmadı. Korkulacak bişey değil
miraefnanveannesi ysen benim bebeğimde kız şuann 25 günlüğüz 7 günlükken kanlı akıntı geldi ondan sonra bir daha gelmedi sanırım kız bebeklerde bu olabiliyormuş 1 kere geldi daha da olmadı
hatceninblog ysen benim de 2. Günde aynı olmuştı tam hastaneden çıkıyorduk, gittim hemşireye sordum yetersiz beslendiğinden dedi geçer o merak etme bol bol emzir dedi
canmanayvesuyu ysen büyük ihtimalle ürat kristali sıvı alımı yetersiz olduğunda görülüyor eğer sütünüzden emin değilseniz mamayla desteklemenizi öneririm