leventbabymom Yenidoğan bebeğim, 17 günlük. Hem anne sütü hemde formul mama ile besleniyor. 3 saatte bir beslemek az mı ? Uykusundan ben kaldırıyorum bazen
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala leventbabymom Yenidoğanda 2saatte 1 emzir. İleriki zamanlarda 3 saate çıkarırsın.
Audrey_ leventbabymom Bence 2. Aya kadar 2 saatte bir besle. Kan şekeri düşer uyanamaz senin kaldırman gerekir zaten 3 saati de geçmemesi lazım beslenme aralığının
csmks 37 günlük kızım yenidoğan olduğunda saat başı emzirdim şimdi doktor önerisi ile o uyanırsa emziriyorum gündüz de 2 3 saatte bir
merilla1 Benimde bebegim 10 gunluk 2 saatte bir besliyorum meme+mama gidiyoruz bizde. Siz nasil veriyorsunuz ? Ben meme vermekte zorlanıyorum da biraz.