metemmm24 Her bebek bir değil, kolay ve zor çocuk cidden var. Artık bu da şansımıza biraz 😂 Ama tabi ki geçecek , şuan en zor dönemdesiniz. Uyumaz, uyutmaz , dişi çıkar falan zor yani. Benimki 2.5 yaşına girecek artık arkadaş gibiyiz, o olmadan markete gidesim gelmiyor. Maşallah güzelde yetiştirdim sözümü dinler oğlum. Sana zararlı bu güzel olsa annen alır dimi diyorum bırakıyor 😂 Öyle her çocuk yerlere yatıp kriz çıkarmıyor yani o söylenen sendromlar korkutmasın. İllaki ağladığı da olacak, dönem dönem huysuzlukta olacak ama şuan ki gibi asla olmayacak emin ol. En azından uykuları düzene giriyor ve en önemlisi zamanla siz onun varlığına alışacaksınız