barisinannesi35 Merhabalar arkadaşlar🌸 Bebeğim 13 aylık. Bu aralar uyku ile sorunumuz var… Zor uykuya geçiyor ve az uyuyor. Bende aktardan rezene aldım. Sizce ne zamanları içmeliyim? Bir de bebeğinize de veriyor musunuz? Yardımcı olursanız sevinirim 🌸🙏
minikkus434 barisinannesi35 ben ilk doğum yaptığım zamanlarda içiyordum bebeğim kolik di gün de iki kere içiyordum sabah akşam yada öğle akşam içe bilirsin ben hiç bebeğime vermedim
barisinannesi35 arasbek inanın ben de bugün deneyeceğim. Bir çok arkadaş önerdi aldım ben de:) eğer faydasını görürsem paylaşırım sizinle de🌸
Asya_04 arasbek Benim 3 aylık bebeğim var doğduğundan beridir rezene çayı içiyorum sütümü çok artırdı bebeğime uyku yaptı ve gaz sancılarına çok iyi geldi