DerinMavii
Fikir sunmalarından rahatsız olduğunuzu söyleyin. Bende sevmiyorum fazla uzun saç, yıpranmış geliyor gözüme. Ama bazı insanlara da çok yakışıyor. çocuklu olduğunuzdan dolayı sık sık bakım yapamıyorsanız saçlarınız kestirdikçe toparlar, ölü kısımları gider belki o yüzden söylüyorlardır.