Kızlar bebeğim 2 kilo doğdu ilk Aptamil kullandık aşırı gaz yaptığı için beblac golda geçtik oda alerji yaptı beblac o denedik o da kilo alımımı durdurdu bebeğim gece saat başı uyanıp emiyor o yüzden gündüz pek sütüm yok şimdi sma optiproyu deneyeceğiz kilo aldırır mı?
Doğum kilosu 2 bebeğim şuan 5 aylık geçen 40 günde sadece 400 gram almış şuan 5 buçuk kilo
Lütfen yazın hanımlar