Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık mama içerken eli kolu hiç durmuyor hep hareket ediyor, her mamada yapmıyor ama çoğu zaman yapıyor,yani günde 7 kere mama içiyorsa 3’ünde kesin yapıyor, dil bağı var kestirecektik hastalık geçirdiği için erteledi doktor, sizce dil bağından olabilir mi, ama dil bağından olsa her mama içmesine yapmaz mı? normalde çok hareketli bir bebek ondan kaynaklı mı çözemiyorum yaşayan var mı ?