traum86 İnan bende çok istedim planliydi. Öncesinde gittim degerlerime baktırdım yapılabilecek ne varsa yapmaya çalıştım çok özen gösterdim. Hayallerimde hep mutluydum yani hani cocuk hasretinde neler dusunulurse. Gezcez tozcaz beni çok sevcek sadece bende suscak mükemmel bişey diyodum. İşte nankör insanoglu.. Doğuma 1 hafta vardı sehir değiştirdim. 1 bucuk sene annemlerde kaldım. Eşim yurtdışına gitmişti. Evimizide kurmamistik. Neyse ben diyorum lohusa depresyonunda değilim ben inanmıyorum öyle şeye falan :)) Bana bı geldiler yok sutum yetmiyo, yok dışarı cikamiyorum, yok çalışmak istiyorum. Tam 1 buçuk sene evden sadece bı kaç kez market için cikmisimdir. Ev küçük, dısari çık aslı diyolar kavga ediyorum beni darlamayin falan. Sonra sürekli sinirliyim, gerginim, geçmişimi özlüyorum. İyice depresyona girdim. Herkesle kavga ediyorum yeri geliyo çocuğa bile bagriyodum. Annem niye bagriyosun çocuk ne anlar diyodu, bilerek yapiyo diyodum. Yavrum o zamanlar 7 8 aylık. Allah’ım o kadar da akıllı bı cocuktu ki işte. Sabah uyaniyorum akşam yatiyorum gün içinde ne yaptım hatırlamıyorum. Ya bilseydim geçecekti o günler o kadar çok sarilirdim ki, o kadar çok öperdim ki hep özür diliyorum ona kötü hissettirdigim her an için ve çok uzuluyorum. Ne kadar zor zamanlar olsa da o zamanlara tekrar bu bilinçle donebilmeyi çok isterdim. Çok çabuk geciyo zaman ve şuan korkuyorum hemen büyüyecek diye. 🥹 Bu durumu hemen atlatıp kendine gelmeni diliyorum ki doya doya yaşa bugunlerini ❤️