Anonim01 Bebeğimde ben de influenza olduk 2 haftada geçmeyince antibiyotiğe başladım. 8 saat sonra emzirebilirim. Sağmama gerek var mı zaten etkisi geçiyor mu. Bir de influenza hapı kullandınız mı emzirirken
birerkekbirkizannesii Anonim01 emzırırken verılen antınıyotıklerde sağım gerekmıyor, ben bebegım 20 günlükken 3 kutu antıbıyotık kullandım başka sebepten ve sütümü dökmedım