elfmrl123 Bebeğimi emzirdikten hemen sonra kaka yapıyor bu durum normal mi acaba süt hiç midesinde kalmıyor hemen çıkarıyor gibi geliyor bana neden acaba bir fikri olan var mı
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala elfmrl123 Bebeğiniz daha küçük dimi. Bizde öyleydik, o emer emer, ben bez değiştirirdim. Normal yani