3buçuk aylık kızım var sağlık Ocağı kontrollünde ebe bıngıldağı önden gidiyor erken kapanabilir baş çevresi büyümesini takip edeceğiz dedi. Çok tedirgin oldum günlerdir araştırıyorum. Doktor daha var dedi kapansa bile önemli olan baş büyümesi olması dedi. 3-18ay arası kapanabilir dedi. Ama yine de bazı yerde 4-6ay okudum. D vitamine devam dedi. Bazı doktorlar kesmiş d vitamini bu durumda. Ali Fuat Sepen kesmeyin diyor. Bilemedim. Bir de topuk kanında Tsh ilk Yüksek çıktı tekrar verdik aramadılar sorun olmayınca aramıyorlar dedi sağlık ocağı. Acaba bir sıkıntı mı vardı diye kafamda günlerdir. Benzer durumu yaşayanlar var mı? N’aptınız?