binnur64 Babybus_ inşAllah rabbim kolaylık versin, ben de hamileyken almıştım. normalde çok güzel sürerdim, sınav günü ayaklarım öyle bi titrediki sanki benim değilmiş gibi hakim olamadım, ama Allah’tan yanımdaki hoca iyiydi de geçmiştim ilkte
cennetkusum16 Babybus_ ne kadar sakin olursan herşey o kadar güzel oluyor. Kullanabildigini gorduklerinde komisyon yardım ediyor. Benim rampa kalkisinda stop etmişti 😁
cennetkusum16 Babybus_ 1 kere istop etti rampa kalkışında. Hemen arkamdaki ve yanımdaki komisyon heyecanlanma sakinleş biz ne dersek onu yap dediler 😁 Onlar ne dediyse onu yaptım bidaha istop olmadı bide bı yerde sinyal vermeyi unutmuştum son anda yine hatirlattilar. Dediğim gibi arabayı güzel kullanirsaniz özellikle parklarda felan bu tarz şeylerde yardimci oluyorlar.
TalentedMom Babybus_ ben dosya yaktım hep heyecandan inşallah geçersiniz Allah yardımcınız olsun sakin olun