minikoalaannesi Ya aslında şöyle söyleyim ben ilk günden beri silikon uç ile emziriyordum. 2.ay kontrolünde ölçüm yapan hemşire sordu nasıl emzirdiğimi söyledim,bırakmamı istediler.Beni laktasyon bölümüne yönlendirdiler orada silikonsuz bi şekilde emdi oğlum iki gün biraz ağladı zorlandı ama tuttu şuan hiç sıkıntısız emiyor normal bi şekilde.Hangi hastanelerde var bilmiyorum ama laktasyon bölümünden destek alabilirsiniz.Randevu gerektirmiyor isterseniz her gün gidin fark etmiyor.Belki size de faydası olur 🫶🏻