Merhaba arkadaslar bebegim 2,5 aylık kuzenlerim ev oturmasına davet etti bi 10 kisi olcaz gitmek istiyorum ama cok korkuyorum biliyorsunuz salgın var sanırım bebekler cok etkileniyormus allah korusun yogun bakımlık olanlar duydum sizce napsam gitmesem mi? Herkese hasta olan var mi diye mi sorsam diye düşündüm ama napsam bilemedim ya