Kızlar bebeğim 10.5 aylık bronşit oldu doktora gittik verdiği tedaviyi zaten uyguluyoruz 4 gün oldu hala hirilti devam ediyo oynarken nefes nefese kalıyor doktor 10 gün bu tedaviyi kullanmamız gerektigini söyledi onun harici ne yapabilirim daha çabuk iyilesmesi için 😢😞😢😞