SweetMom__ 15 aylık olduk bizimde sabah kahvalti kahvaltıdan sonra oyun oynuyoruz cırt cırtlı kitaplarıyla, genelde sökme işi onda takma işi bende🫣 legolariyla kamyonlariyla oynuyoruz bul tak onlarla oynuyor kitaplarıyla genelde 1 2 saat oyun oynuyoruz öğlen uykusuna yatırdım bende uyudum kalktık çorba yaptım şimdi yine oyun, hava güzelse 1 2 saat yürüyüş park yapiyoruz. Gün içinde biraz mız mız ve ağlamaları var azı dişleri şişmiş ve elleri sürekli ağzında oyuzden akşam çok geç saat uykuya geçiş yapıyor malesef 11 12 yi buluyor. Gece bazen çok sık ağlayarak kalkıyor bazen 2 3 kez kalkıyor bu sıralar günü güne tutmuyor. Onun harici çok şükür önceki aylara göre düzene girdik kendi başına oynuyor takılıyor evde yemek yaparken temizlik yaparken beni zorlamıyor.