ayseeew Çok acil elektrikli göğüs pompasına ihtiyacım var bebeğim emmiyor lansinoh falan varsa almak isterim
myavocado ayseeew kiwi var ben de satıyorum, elektrikli tekli postum var fotoğraf da eklemiştim 3-4 kez kullandım, temzileyip kaldırdım kutusu ile
ikitosbikannesi ayseeew sadece 2-3 kere bebeğim yoğun bakımdayken kullandım ondada tek tarafı kullandım. E bebeğin çift başlıklı olanı var bende
myavocado ayseeew ya çok az kullandım ben memnundum ama sonra sagacak kadar sütüm hiç olmadığı için bıraktım sağmayı. Ama çok az kullandığım için tavsiye ederim desem de yalan olur,
arvenly ayseeew ben de lansinoh var oyle duruyo mochi eller serbest aldim cunku satmayi dusunmuyordum ama ihtiyaciniz varsa yardimci olmak isterim
baby_boy11 arvenly mochiden memnun musunuz çekim gücü nasıl sütüm çok az gün içinde sağım yapamıyorum onun için düşünüyorum birde lansinohun elektriklisini de aldım daha çok çekimi varmış diye
arvenly baby_boy11 bence en iyi elektrikli lansinoh. Mochide fena degil ben bebebao da kullandim eller serbest olanindan hic bi ise yaramiyodu iade ettim
arnka_mommy ayseeew Philips avent var bende satıyorum 3-4 defa kullandım sütüm hiç gelmedi makinede normalde de yok zaten düşünürseniz yardımcı olurum