hanesena Kızlar 19. Ayına giren bebeğimden memeyi kesmek istiyorum aslında 2 yaşa kadar emzirmek istiyordum ama gece yatarak emzirdiğimden dolayı kulak enfeksiyonu oluyor bu yüzden kesmek istiyorum. Sizce doğru bir karar mı almışım
Hurma_01 hanesena 17. Ayda kestim ama çok fazla vicdan yapmıştım ama iyi ki kesmişim aklı erdikten sonra kesmek daha zor ve travma bırakıyormuş
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala hanesena Vicdanı herkes yapıyor ya. Kaç ayda olursan ol yapılıyor bence. Ben 15.ayda kestim.