Zorunluluk yok ama hem kendi hem bebek açısından taksa iyi olurdu ki şu an salgın dönemi bizimde kontrol odası mesela bebek çıkıyor yattığı yerleri felan silen yok eden yok ben direk ayri bir örtü getirip koyuyorum yatıracağım yere bu yerlerin takibi daha iyi yapılmalı ama nerde