Bebegimi memeye dondurmeye calisiyorum olursa diye umarim olur cok yiprandim…philips avent m beden var s bulamadim biraz buyuk gibi bi de wee baby var elimde standart hangisi daha iyi olur bilemedim buyuk mu olmali kucuk mu bir de kaydirmadan nasil emziriyorsunuz agzindan cikip duruyor