Merhaba arkadaşlar iki aylık bebeğim üç haftadır elini sürekli ağzına sokuyor ve sürekli ağzında salya birikiyor. Geceleri bazen huzursuz şekilde uyuyor yani tam dalmıyor sanki sürekli bir ses bir şey çıkarıyor ben bile o yüzden düzgün uyuyamıyorum . İlk çocuğum dişini 9 aylıkken çıkardı acemiydim belirtileri başta izlemedim ve dişini tesadüfen farketmistim ama bu bebeğimde diş mi gelecek bilmiyorum. Zaten doğduğundan beridir bir bebek gibi gündüz bile düzgün uyumuyor çok zorlanıyorum artık