Kızlar 44 günlük bebeğim var.Doğum öncesi kiloma 6 kilo var.Ama ben daha da vermek istiyorum 10 kilo gibi bir hedefim var.Bebeğimi sadece emziriyorum ama kilı vermem durdu sanki doğumdan sonra.Bir de emzirme sonrası tatlı ataklarımı durduramıyorum.Hani emzirirken kilo zaten veriliyordu? Diyet yapmaya da korkuyorum sütüm azalır diye.Ama kendimi bu şekilde de kötü hissediyorum.Kilolar ne zaman gidiyor emzirirken? Diyet yapan var mı? Süt durumunuz ne