Nrmnn5308 bizde ayriyrten kan gelmişti düştükten 4 gün sonra falan doktora gittik ikinci kez k vitamini aşısı yaptı kimi bebeğin ihtiyacı oluyormuş devamında kanama olursa kan hastalıkları bölümüne gitmemiz söylendi ama çok şükür olmadı birdaha kanamamız