_muzikutusuu Merhabalarr silikon göğüs ucu ile emziren anneler var mı göğüs ucunuz yara oluyor mu silikon ile emzirince ?
crybaby _muzikutusuu ben iki ay emzirdim silikonla çok kötü yara olmuştu silikonu bırakınca düzeldi ama bende alerji yaptı o yüzden yara oldu
Gokturkmom _muzikutusuu Tam tersi iyileşmesi için yardımcı oluyor silikon uç yakın zamanda bıraktık ilk zaman zorlandık ama şuan güzel emebiliyor yara vs olmadı çok şükür
cennetkusum16 _muzikutusuu olmuyor ama bir süre sonra çıkartınca bebek memeyi tutmadı sonrada sütüm kesildi benim devamında nolurdu bilmiyorum
_muzikutusuu defnesmom3 peki bebeğiniz sadece ucu mu tutuyor göğsünüzün kahverengi kısmınıda tutabiliyor mu o uçla
defnesmom3 _muzikutusuu evet ama göğüs ucu tam deliğe gelmiyordu arada boşluk vardı emerken cekitigi için değiyordu oraya
aselduygu35 crybaby benim de çok yara oldu kanadı bile hatta ben de tek benim zannediyordum çünkü yara zamanı iyileşsin diye kullananlar bile var silikon ucu
crybaby aselduygu35 evet aslında kullanım amacı o ama emmeyen bebeği olanlar daha iyi anlar🥲 kurtarıcı bir şey oldu bizim için