Sabina28 o aylarda oyle oluyo ama geçici bir dönem ya da biz alışıyoz
Canim sen bilirsin ama tavsiyem kesme.
Bende sabrettim 19. Aya geldik şükür aha surda kac ayi kaldi ztn temmuzda kesicem mecbur.
Onlarin tek bildigi tek rahatlayabildigi siginma limanlari meme öyle muhtaçlar ki bi onu biliyolar. Bir de dis döneminde daha cok düşüyolar tabi..
Ağrı olmamasi icin ucundan az sagman gerekir doldukca.