Kızlar sezeryan olalı 4 ay oldu ben en kısa zamanda tekrar bebek istiyorum (hala akıllanmayan ben:D) doktorum 2 yıl içinde sakın hamile kalma dedi ama 2 yıl biraz fazla Allah nasip ederse 4 tane istiyorum ben tek büyüdüğüm için çok eksikliğini hissettim çünkü bunun. 2 yılı beklemeden hamile kalan ve sorun yaşayan anneler var mı?