sinemsimsek 5.5 aylığız ek gıdaya gectiğimizden beri gunde 2,3 kere kaka yapan cocuk 2gunde 1kaka yapmaya basladı bazen 3 ve huysuz oluyor yapamayınca anlıyorum nasıl geçer veya aynısını yasayan varmı
hvvvrl sinemsimsek sağlık ocagının verdiği demir damlasını kullanıyorsan o yapıyor dedi ebesi ve doktoru. o yuzden sidefer ınerdi doktorumuz onu kullanıyorum 8aylım suan hiç kabızlık yasamadjm. zeytinyagı sğrebilirsin gıdalarına katabilir yada mama yiyorsa mamasınada katabilirsin. o aylarda kabızlık yasarsam minnak bi sabun parcasını poposuna atıyordum fitil gibi anında yapıyordu hiç zararını gormedim. umarım faydalı olur gecmiş olsun cok
ebrumiragok ek gida sonrası her gün yapmayabilir 1 haftaya kadar normal kabul ediliyor yaparken zorlanıyorsa zeytinyağı içirip poposuna da sürebilirsiniz