cemreninannesi_ Serenayy-0 Fikir olsun o halde 😂 Ispanak köfte patates şehriye çorbası kabak tatlısı var Allah ne verdiyse giriştim kim neyi yemek isterse artık 🤷🏼♀️😂
01012024 Serenayy-0 patlıcan kebabı,pilav,mercimek çorbası,brokoli salatası geç olmazsada ıslak kek ☺️
benuykukadiniyimm Serenayy-0 Cumartesi günleri eşim yokk yemek derdim yokk 😂 kızımla ikimiziz aparatif birşeyler yaparım😌
Northstar28 benuykukadiniyimm ya bugün benim de eşim yok hatta bir haftadır evde yemek yemiyor her gün kendime aparatif yapıyorum ama bugün bitti yani aklıma hiçbir şey gelmiyor siz en yapacaksınız acaba 😀
taa surprizbebe yaaaaa eristeli yesil mercimek çorbası hiç yapmadım nasinyapiliyir cok severim genelde hep kaynanama yaptiririm orda icerim .
Serenayy-0 taa benim tarifim şöyle ilk önce mercimeği haşlarım ayrı bir yerde biraz diri kalacak şekilde suyunu süzer yıkarım tencereye ince doğranmış soğanı kavururum Salça koyarım sonra mercimeği ekler baharatları atarım üzerine sıcak su eklerim mercimekler tamamen pişince altını kapatıp eriştesini atiyorum böyle yapınca erişteler Hamur gibi olmuyor 20dk sonra kapağını açınca erişteler de pişmiş oluyor
surprizbebe taa mercimeği az suda biraz haşla rengi çıkacak o suyu süz.al kenara. Tencere biraz sıvıyağ soğan salça kavur. Bol nane,kırmızı toz biber ve istersen pul biber koy. Mercimekleri koy sıcak suyunu ver en son erişteleri at. Hepsi bu☺️
taa Serenayy-0 altını kapatınca eriste atinca diri kalmaz mi peki cok teşekkür ederim bu arada kalkip yapayim hemen bende uzun büyük eriste var onu kirip atarim diyorum olur mu
Ballilokmamm1906 Serenayy-0 sogan yerine sarımsak ve bol nane koyup pistikten sonra içine yogurdu çorbanın suyuyla açıp icine karistirip bi taşım kaynatinca enfess oluyor denemenizi tavsiye ederim🙂
benuykukadiniyimm Northstar28 mantı yaptımm 🥰 biraz geç oldu ama kusura bakmayın🥰 bazen börek kızartıyorum yanına küçük bi çay domates zeytin falan yiyorum. Bazen küçük bir kısır yapıyorum.Buzlukta köfte oldumu köfte ekmek yapıyorum arasına soğan domates vs. evde olan malzemelerle diyeyim☺️Böyle şeyler yapıyorum genelde. Sizede fikir olur belki 🥰
Serenayy-0 taa zaten suyu sıcak olduğu için hemen pişiyor ama uzun erişteyle hiç denemedim ben ev yapımı erişteyle yapıyorum ince olduğu için altını kapatınca hemen pişiyor
dogammerve Serenayy-0 dünden ezogelin çorbam ve biraz makarnam var istiridye mantarı aldım pazardan sote yapacağım yanına bir salata yaparım yeter 👍🏻🤲