Herkese merhaba biz 6 aydır uğraşıyoruz zaman zaman kacırdıkları oluyor ve ben takip ettiğim sürece iyi ama ben takip etmesem bıraksam bırakıyor söylemiyor bazen söylüyor artık nasıl yapıcagımı bilemiyorum beze geri donmek istiyorum 1 hafta acaba denesem mi nasıl yapsam bilmiyorum böyle durum yaşayan var mı