yohh_yavv Ben akşam için döner yapmayı düşünüyorum ama ne yaparsam yapim döner sosu dışarda yediğimiz gibi olmuyor sizler naaıl yapıyorsunuz banada söyler misiniz? Ayrıca sizin akşam menüleri neler ?
uykusuzanne__ yohh_yavv ben hiç evde döner yapmadım canım bilgim yok 😊 Benim menüm Etli mantı ev yapımı Sulu köfte Salata
MinelAskEla Rendelenmiş domates ve sarımsağı tencereye ekleyerek kaynatın. Salça ve ketçabı ilave edip salçanın kokusu çıkana kadar kavurun. Sosun kıvam alması için sıcak su ekleyin. Baharatları eklediyin. Yâda ilk baş salçayı kavurun sonra domates sosunu atın
yohh_yavv MinelAskEla çok teşekkür ederim ben domates koymuyordum belkide bu yüzden istediğim gibi olmuyordu özsüz su gibi oluyordu
MinelAskEla yohh_yavv Suyunu çok atıyorsunuzdur belki de aslında tek şalça ilede olur ama , tadı yavan oluyor öyle iyice kaynatın benil dediğim gibi yapın karabiber kırmızı toz ve pul biber en güzel yakışanı
bizdejantikizlardik yohh_yavv Valla herkes birer tabakta bize yemek versin ben sadece çorba yapabildim 😂 Yine atak varmış heralde üstüne hafif grip de olunca uyumuyor yapışıyor bana koalam. Dışardan yiyeceğiz galiba
yohh_yavv bizdejantikizlardik aman boşver her gün yemek yaptığımızda gelip madalya takan yok bi günde yapamayı ver 😂