Kaç gündür ağzımda metal bı his var su içerken tiksinti oluyordu dün akşam da halsizlestim çok kötü oldum acile gittik test yapildi mide bulantım da oluyor kusamiyorum gebelik testi yapıldı negatif çıktı idrar yolu enfeksiyonu dedi doktor başka bişey yok adetim 3 gün geçti geç döllenme diye birşey varya birde korunuyoruz eşim korunuyor daha doğrusu bu neyin nesi bana bir akıl verin