Kızlar kontrole de gidemedim henüz vakit bulup sizinde karnınızda şişlik arttı mı yani doğumdan sonra bu kadar karnım yoktu sonradan yediklerimle mi alakalı adet olamadığım için mi bilmiyorum dört ay geçti geçen hafta üç gün az az kanamam oldu bitti yada adet olup böyle düzensizlik yaşayan oldu mu az gelmesi gibi vs