churchil Merhaba anneler 🌸 bebeğim 17 aylık ve ben okul öncesi öğretmeniyim. Bebeğim yaşına girene kadar çalışmadım izinliydim bu sene artık çalışmaya başladım. Fakat neredeyse işe başladığımdan beri hastayım. Öyle yatak döşek değil ama hep bi grip veya tıkanıklık ayakta geçiriyorum ama bazen 1 ay sürüyor bu durum. Bebeğime gündüzleri annem bakıyor okul bittiğinde de haliyle bakımını ben yapıyorum. Özellikle kış aylarında çocuklar sürekli hasta onları öpüp sarılmıyorum sürekli ama haliyle yakın temastayım da. Şu bir kaç gündür de ciddi derece hastayım ateşli bir şekilde. Bugün de bebeğim keyifsiz gibi. Muhtemelen de ben bulaştırdım. Acaba işe erken mi başladım başlamamalı mıydım kafamı çok kurcalıyor. Tekrar izin almayı bile düşünüyorum bu zamana kadar hiç düşünmemiştim. Sadece kendim hasta olsam yine düşünmem ama bebeğime de bulaşıyor. Evet belki ilerisi için bağışıklık kazanıyor ama onu böyle keyifsiz görmek haliyle beni üzüyor. Benden bulaşmasa belki babasından bulaşacak o da çalışıyor ama henüz öyle bir durumla da karşılaşmadık genelde benden geçiyor gibi hastalıklar.. Sizler ne durumdasınız bu konuda vicdan mı yapıyorum acaba normal bir durum mu böyle olması
Gzdzeynep churchil bir sene de erteleseniz yine işe başladığınızda bulaşacaktır hastalık. Ya da siz kendinizi hasta hissettiğinizde bebeğinizin yanında maske kullanın böylece bulaş ihtimalini en aza indirirsiniz. İki kızım da 5 aylıkken işe başladım. Büyük kızım da 2 yaşında kreşe başladı. İlk iki sene çok hastalandı ama iki senedir hastalık bize uğramıyor çok şükür.
acemianne___ churchil bende ana sınıfı öğretmenliği yapıyorum, 4 aylıkken başladım suan 15 aylık , yani olacağı varsa her türlü hasta oluyorlar bu şekilde düşünmeyin , bana göre hiç erken de başlamış olmuyorsunuz :)
mrsfly churchil bendr kızım 1 yaşına bastığında işe döndüm bence çok erken değil 3-4 aylıkken dönmek zorunda kalan anneler çok. Eğer gripten muzdaripseniz birdahki kış dönemi grip aşısı yaptırın hem kendinize hem bebeğinize kışı çok rahat atlatırsınız biz öyle yaptık
Zeytinpekmez churchil ben 10 aylıkken başladım bir sene çok sık hasta oldu doktorun biri para çocuğundan önemli demekki bile dedi . Bnde vicdan yaptım ama eninde sonunda dönecektik
muhendis__anne Yani bebeğiniz 5 yaşındayken işe başlasanız da bulaşabilir bulaşıcı hastalıklar sonuçta benim bebeğim de 17 aylık ben bakıyorum şuan babası hastalandı önce bebeğime bebeğimden de bana bulaştı.Bunlar olası durumlar vicdan yapacak bir şey yok diye düşünüyorum.
churchil muhendis__anne 5 yaşında olsa bu kadar takar mıydım bilmiyorum şimdi çok küçük geliyo yani derdini anlatamıyo ağrısı acısı var mı bilmiyorum bu zamana kadar da böyle bişeyle karşılamadım ilk kez karşılaştığım için sanırım böyle tepki veriyorum
churchil Zeytinpekmez yani o doktorda da çok güzel vicdan varmış. Ne demek para çocuğundan önemli ya sanki ben kazanmasam kendi bakacak çocuğuma
Zeytinpekmez churchil aynen öyle sabahları sıcak yatağımda çocuğuma sarılarak istediğim saat uyanmayı ben bilmiyorum sanki de keyiften iş başı yapıyorum diyemedim 😊
deryadeniz35 Ben de öğretmenim ve 1yaşında başlamayı düşünüyorum ne yazıkki ne yaparsak yapalım mecbur hasta da olacağız bazen onlara da bulaşacak böyle böyle bağışıklık kazanacaklar cam fanusa koyamayız sonuçta ne yapalım siz suçlamayın kendinizi Allah sağlık versin
churchil deryadeniz35 elbette cam fanusa koyamayız bu zamana kadar da hasta oluyordu daha da olacaktır elbet ilk ve son değil keşke hiç olmasalar ama Allah tüm bebelere sağlık versin 🫠
fsfsfsg churchil ben de yarın uzun bir aradan sonra işe başlayacağım. Göz yaşım pıt pıt aktı okurken ağlamaya yer arıyorum. Şimdi hastalanmazsa ilkokula başlayınca hastalanacaklar nereye kadar koruyabiliriz. Bize doktorumuz kışın kreşe başlarsa grip aşısı yaparız dedi. Belki siz de ekim gibi hem kendiniz hem de çocuğunuza grip aşısı yaptırırsınız en azından influenza olma olasılığı azalır.