Kızlar oğlumun 3 yaşına girmesine son 2 ay kaldı konuşması yaşıtlarına göre geri de oyun grubuna yazıldı tv tamamen çıkardım hayatımızda geçen aya göre ilerledi konuşması 2li kelimeler cümleler bile yoktu şimdi ufaktan cümle kurmaya konuşmaya başladı ama ne kadar sürer bu süreç yaşayan var mı nasıl bir yol izlediniz