Merhaba arkadaşlar 😊
17 aylık kızım var ve emzikle uyurdu hep şuan bırakma aşamasındayız bıraktık attık yani bugün 6. Gün.
Tecrübeli anneler ; emzik bıraktığımız için uyku öncesi biraz ağlama hırçınlaşma vs oluyor çok normal bence fakat tamamen emziği bırakıp , oh şu kadar süreden sonra rahat ettim diyeniniz var mı ?