mariapuder1 merhaba yiğenimin 1 yaş dogum gününde hediye alıcam fikir verebilir misiniz? onlar oglum için lego duplo almışlardı ben de basit bi hediye olsun istemiyorum ama aynısını da alsam olmaz sanırım
kirazmevsimi_ mariapuder1 para verin daha mantıklı 😀 yani benim oglumunda dogum gununde çogunluk para verdi ama kıyafet oyuncak getirende vardı. Kiyafetler hic hoşuma gitmedi zevk meselesi. Oyuncaklarda evde olanlardandi çoğu. Ya para verin yada ebebek gibi yerlerden hediye kartı alın verin içinde para olur istedigini kendi alir.
Cilekbiskuvi mariapuder1 İlk arabam, aktivite masası, manyetik bloklar, fisher Price radyo vs gibi bakablrsnz farklı oyuncaklar var. Ben şahsen kıyafettense oyuncak veya maddi olrk altın olablr para olablr o tarz bsey yapmanizi tavsiye ederim.