Zaten bebeğimin doğuştan uyku problemi var dalamıyor. Normal bebekler gündüz toplam 6 saat uyuyorsa biz 1 saat anca uyuyabiliyorduk. Şimdi de kucağımda uyuyor yatağa koyunca çığlığı basıyor. Kafayı yemek üzereyim günlerim geçmiyor. Ne yapmam lazım birileri fikir versin lütfen.