3uzmom Merhaba 15 aylık üçüzlerim haftaya sünnet olacak mimar sinan devlet hastanesinde orda bebeğini sünnet ettiren var mı yatış veriyorlar mı pansumana çağırıyorlar mı yada bilgilerini tecrübelerini paylaşabilen olursa sevinirim