Ninattanuvanza Merhaba anneler 27 günlük bebeğim var ve tek başıma bakıyorum, gaz yüzünden sürekli ağlıyor ve bende sürekli uyutmaya çalışıyorum, uyanıkken sürekli ya ağlıyor ya mızmızlanıyor, sizler bebeklariniz uyanıkken nasıl bakıyorsunuz, sürekli uyutmak yerine neler yapıyprsunuz ?
NANANUSKA Ninattanuvanza yeni doganlarin en cok uykuya ihtiyaci vardir canim ozluyoruz biliyorum ama buyumeleri icin uyumalari cok onemli benim bebegimde yiyip uyuyo cok az 15 20 dakka uyanik kalir gun icinde doktor 3 ay boyle olucakdir dedi
Ninattanuvanza NANANUSKA uyanık olduğu vakitte ona nasıl bakacağımı bilmiyorum nasıl oynatacağım, neler yapacağım konusunda fikrim yok tek yapmaya çalıştığım ısrarla uyutmaya çalışmak, sizin bir gününüz nasıl geçiyor