Kızlar 8 gün önce bakım yaptım . Düne kadar çok güzel uyuyordu dünden beri akşam saati uyanık kalıyor 7-11 aradı gündüz de emzirip yatırdığım an gözü geri açılıyor. Tek meme veriyorum doyduğunda ittiriyor ama nerde yanlış yapıyorum. Doymuyor mu ?
Normal mi? Bi moral lütfen