Kızlar annem için yazıyorum. Annemde uzun zamandır sağ gözünde sıkıntı vardı kaç doktora gitti hep klasik şeyler söylediler. Şu an sağ gözü hiç görmüyor, sağ gözünde görme kaybı var. 1 ay önce beyinle alakalı olabilir mi diye tomografi istemişti doktor temiz çıkmıştı sonuç. Şu an başka bir hastanede gidiyor beyninde tümör olabilir demişler MR istiyorlar. Annem de aynı zamanda kalp pili var MR çekilmesi sıkıntılı. Böyle bir durum yaşayan ya da tanıdığı yaşayan var mı? Sonuçta beyinde bir şey olsa tomografide çıkmaz mıydı ama görme kaybı olunca beyinde bir şey olabilir mi diye çok endişeleniyorum. Umarım bir yorumu, bilgisi olan vardır.