hlytkl her yerin iyisi kötüsü vardır öncelikle. Aydınlı arkadaşım var üniversiteden, ben izmirdeyim. Ailesi kendisi çok iyiler. Aydında çok güzel bir şehir. Ama küçük olmasına rağmen biraz pahalı bir şehir. Birde doğu illeri gibi sıcak komşuluk bekliyorsanız o biraz şansınıza olur. Batıda asker eşlerinin biraz yalnızlık çektiğini biliyorum. Ama gezme açısından çok iyi. Efes Antik kentine yakın, Kuşadası’na yakın, şirinceye yakın olursunuz. İzin günlerinizde yakın illere geçerek hiç sıkılmazsınız.