Kızlar burada da bahsetmiştim bebeğim 2023’te dünyaya geldi 35 haftalık doğdu ve küvoze alındı ama doğum yaptığım hastenede yer olmadığı için Zeytinburnu Avrasya hospitale götürüldü. 14 gün kaldı ve epikrizinde hep hastanın durumu kötü yazıyordu ama biz her gördüğümüzde yüzü koyun yatarken bile kendini havaya diken resmen tırmanmaya çalışan bir bebekti. Bir ara kalp ilacı vs verdiler ritmi bozuldu diye. Sürekli bi şeyi bahane edip oyaladılar ama ben en sonunda yarın ne pahasına olursa olsun çıkartıyorum bebeğimi diyerek aldım oğlumu. Az önce müfettişlikten kâğıt geldi ifadeye çağırılıyorum. Parantez içinde ise yeni doğan yoğun bakım işlemleri yazıyor. Başına gelen oldu mu? Biz hastanede kaldığımız o dönem yenidoğan çetesiyle ilgili bir şey bilmiyorduk doğal olarak ama haberler çıkınca bizde şüphelenmeye başlamıştık zaten.