kızlar adetime daha 1 hafta falan var ama kasik ağrım vardı başka hiç belirtim yok test yaptım sanki bı gölgelik var gibi siyah beyaz yaptım görebilin diue olabilirmi yaa çok istiyoruz cokkk😔 sevinemiyorumda uzulemiyorumda bir umut buraya yazmak istedim kimseye soyleyemiyorum