Merve48 iki çocuğumda da konuşma öyle bir anda olmadı. Anne baba dede gel ile başlayıp Mama meme araba ile devam etti. Bunlar 1 yaş öncesi oldu. Yavaş yavas kelimeler arttı. 18 aydan sonra kelimeler daha hızlı artıp iki kelimeli cümleler başladı. Öyle devam etti. İki buçuk yaşına geldiğinde büyük oğlum normal konuşuyordu. Küçük oğlum daha o yaşa gelmedi